اینترنت اینترنت .

اینترنت

3 اینترنت پرسرعت خانگی


حتما برای شما هم پیش آمده که می خواهید اینترنت پرسرعت بخرید اما باید منتظر خالی شدن مراکز مخابراتی باشید. اما خرید انواع اینترنت پرسرعت خانگی نیازی به این انتظار ندارد. به عنوان مثال اینترنت TD LTE یکی از انواع اینترنت پرسرعت خانگی نسبت به سایر اینترنت های ADSL، WiMAX یا Dial Up از سرعت و پایداری بالاتری برخوردار است.

اینترنت td lte سریع ترین اینترنت ایران
برای بهره مندی از سرعت بالای این اینترنت نیازی به چند ماه صبر نیست. با داشتن سیم کارت و مودم مخصوص می توانید اینترنت ADSL خود را فعال کنید. تعرفه ها و بسته های مختلف اینترنت TD LTE در ماهان نت ارائه شده است تا هرکس بتواند بهترین سرویس را برای رفع نیاز خود انتخاب کند. بالاترین سرعت این اینترنت معادل 80 مگابیت بر ثانیه است و حجم های مختلف آن در بازه زمانی مشخصی ارائه می شود.

اینترنت ADSL ارزان; محبوب ترین انواع اینترنت پرسرعت خانگی
نام اینترنتی adsl بسیار شناخته شده است. استفاده از این اینترنت در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ ایران تقاضای زیادی دارد. نسل جدید اینترنت ADSL را می توان به عنوان بهترین اینترنت پرسرعت خانگی معرفی کرد. بر خلاف TD LTE، برای راه اندازی اینترنت adsl به تلفن ثابت نیاز دارید. اما این بدان معنا نیست که خط تلفن هنگام استفاده از اینترنت مشغول است.

 سرویس Adsl از اینترنت TD LTE پایدارتر است زیرا روی خط تلفن نصب می شود و بسیار مقرون به صرفه است. شاید یکی از دلایل محبوبیت این اینترنت کم هزینه بودن بسته های اینترنتی و سادگی نصب و راه اندازی آن باشد.

اینترنت فیبر نوری; فناوری جدید با سرعتی فراتر از انتظار
آخرین فناوری اینترنت ما را به سرعت بی نهایت هدایت می کند. اینترنت فیبر نوری بر خلاف سایر اینترنت ها به کابل های مسی وابسته نیست. این موضوع باعث می شود سرعت آن بر خلاف سرویس های adsl به فاصله تا شرکت اینترنتی وابسته نباشد. اما از آنجایی که نصب آن نیاز به کابل فیبر نوری دارد، هزینه اجرا و نصب آن بسیار بیشتر از سایر اینترنت ها خواهد بود. از این رو، برای استفاده خانگی، خرید اینترنت td lte کاملا مقرون به صرفه است.

سرعت اینترنت فیبر نوری
همچنین سرعت بسیار بالای اینترنت فیبر نوری نباید شما را از واقعیت دور کند. بستر و حجم ترافیک اینترنت ایران به شما اجازه دسترسی به حداکثر سرعت اینترنت نسل جدید را نمی دهد. به همین دلیل اینترنت فیبر نوری کمترین استفاده را برای مصارف خانگی دارد.

بهترین اینترنت خانگی ماهان نت را با سرعت نامحدود تجربه کنید
در این مقاله به بررسی انواع اینترنت پرسرعت خانگی پرداختیم. تعیین اینترنت مناسب برای استفاده خانگی به عوامل محیطی مختلفی بستگی دارد. به همین منظور می توانید روی پهنای باند اختصاصی  کلیک کنید و تعرفه ها و اطلاعات بیشتری درباره اینترنت بدست اورید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۱۷ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)