اینترنت اینترنت .

اینترنت

اینترنت td-lte چیست

نسل چهارم اینترنت TD-LTE یکی از آخرین فناوری های توسعه یافته برای دسترسی به محتوای اینترنت و شبکه های داخلی است. این فناوری محدودیت های استفاده از سیم های مسی را از بین برده است. این بدان معناست که برای استفاده از این سرویس نیازی به تلفن ثابت ندارید، بنابراین راه اندازی آن سریع و آسان است.

این فناوری از فرکانس بر اساس زمان ارسال و دریافت داده از شبکه استفاده می کند. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت ثابت نسل چهارم با استفاده از سیم کارت را دارد. این سیم کارت ها قابلیت تماس و ارسال پیامک را ندارند.

کاربر با استفاده از فناوری TD-LTE سیم کارت و برند مودم را از یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات TD-LTE دریافت می کند و از اینترنت پرسرعت با پوشش سراسری برخوردار می شود.

تجهیزات لازم برای راه اندازی سرویس TD-LTE
مودم ویژه: برای دریافت سرویس TD-LTE باید مودم مخصوص این سرویس را خریداری کنید. فرقی نمی کند که از کدام شرکت می خواهید خدمات را خریداری کنید.

سیم کارت ویژه: پس از خرید مودم TD-LTE از هر شرکتی که قصد دریافت خدمات را دارید، باید برای آن شرکت سیم کارت مخصوص TD-LTE خریداری کنید. این سیم کارت ها برای تماس و پیامک قابل استفاده نیستند.

مقایسه اینترنت TD-LTE با اینترنت خط ثابت خانگی و اینترنت همراه
اگر بخواهیم اینترنت TD-LTE را از نظر قیمت با اینترنت خانگی مقایسه کنیم باید بگوییم که گرانتر است اما در مقایسه با اینترنت موبایل بسیار به صرفه است و قیمت پایین تری دارد. سرعت آپلود در اینترنت TD-LTE 5 برابر و سرعت دانلود 6 برابر بیشتر از ADSL است. همچنین از مزیت های اینترنت TD-LTE نسبت به اینترنت موبایل می توان به مواردی چون امکان استفاده همزمان توسط چند نفر، مصرف کمتر باتری گوشی موبایل، قابلیت اتصال به موبایل، تبلت، لپ تاپ و ... اشاره کرد. و غیره از طریق وای فای. و سرعت و ثبات بالا در آپلود و دانلود اطلاعات ذکر شده است.

اینترنت خانگی به دلایل زیادی نسبت به اینترنت مزایای زیادی دارد

یکی از این موارد بسته های اقتصادی تر و استفاده کمتر از باتری گوشی هوشمند است

اما یافتن شرکتی که همیشه اینترنت پرسرعت، پشتیبانی 24 ساعته و بدون قطعی اینترنت را تضمین کند، نادر است.

درست است که یافتن چیزی نیز نادر است، اما غیرممکن نیست

ماهان نت با 20 سال خدمات رسانی در زمینه اینترنت تمامی این امکانات را دارد

فقط به بسته اینترنت خانگی آن نگاه کنید.


برچسب: خرید اینترنت ، اینترنت td-lte،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۵۰ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)