اینترنت اینترنت .

اینترنت

افزایش سرعت اینترنت خانگی

افزایش سرعت اینترنت خانگی
خواه از خانه کار می‌کنید، نتفلیکس را تماشا می‌کنید یا گیم‌پلی خود را در Twitch پخش می‌کنید، چیزی به نام پهنای باند بیش از حد وجود ندارد. حتی اگر فیبر گیگابایتی در روتر خود دارید، همه می توانند با از اینترنت پرسرعت در خانه استفاده کنند.

مهم نیست که بهترین سیم‌های ممکن را درخانه خود دارید یا خیر.

 برای کمک، در اینجا چند راه برای عیب یابی و، امیدواریم، بهبود کیفیت Wi-Fi در داخل و خارج از محل شما وجود دارد.

1. مودم خود را حرکت دهید
دیوارها، کمدها، حتی قفسه‌های کتاب می‌توانند سیگنال Wi-Fi شما را کاهش دهند. حرکت فیزیکی روتر می‌تواند تفاوتی واقعی در سرعت دریافتی شما و میزان انتقال بی سیم آن ایجاد کند. مکان مناسب به خانه شما بستگی دارد، اما سعی کنید روتر خود را در گوشه ای یا زیر کمد یا داخل کشو پنهان نکنید.

هر چه مرکزی تر و برجسته‌تر باشد، بهتر است
شاید لازم باشد از کابل کشی خلاقانه ای استفاده کنید تا روتر خود را در مکان بهتری قرار دهید، اما ارزش تلاش را دارد. هدف این است که دستگاه های اصلی خود - کنسول ها، لپ تاپ ها و غیره  را تا حد امکان به روتر خود نزدیک کنید. دستگاه‌هایی که به پهنای باند چندانی نیاز ندارند، مانند ترموستات‌های هوشمند، نباید از نظر مجاورت فیزیکی در اولویت باشند.

به همین دلیل ارزش دارد که در هنگام خرید به ظاهر مودم خود توجه کنید. اگر مودمی بخرید که آن را زشت می‌دانید، به احتمال زیاد آن را در کمد قرار می‌دهید. بهترین نقطه را با توجه به موقعیت مکانی دستگاه‌های دارای اولویت بالا در نظر بگیرید، سپس در نظر بگیرید که چه چیزی در آن نقطه برای شما خوب به نظر می‌رسد.

اگر سطح صافی در نزدیکی بهترین نقطه ندارید، می توانید روتر خود را تا نیمه روی دیوار نصب کنید. در صورت امکان، آن را از سایر وسایلی که از امواج الکترومغناطیسی استفاده می کنند دور نگه دارید. که شامل صفحه کلید بی سیم و مایکروویو می شود.

2. از کابل اترنت استفاده کنید
ما گاهی فراموش می کنیم سیم ها هنوز وجود دارند! اتصال سیمی به روتر شما نسبت به Wi-Fi سریعتر و پایدارتر است و دیگر دستگاه‌های بزرگ نمی توانند بر آن تأثیر بگذارند. نقطه ضعف این است که مکان‌هایی را که دستگاه‌های شما می‌توانند قرار بگیرند را محدود می کند.

با این حال، برای سخت‌افزاری که به سریع‌ترین اینترنت ممکن نیاز دارد، برای مثال یک کنسول بازی، رایانه رومیزی، یا جعبه استریم ، اغلب ارزش تلاش برای اتصال یک سیم را دارد. روتر تعداد انگشت شماری پورت اترنت برای ذخیره دارد، بنابراین تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل است.

3. بهترین راه استفاده از اینترنت پرسرعت و بدون قطعی است
  با خیال راحت دانلود کنید و از فضای مجازی لذت ببرید.

ماهان نت بهترین اینترنت پرسرعت کشور را دارد
بسته های مقرون به صرفه و با کیفیت ماهان نت پرسرعت ترین و بدون تاخیر ترین هستند که با پشتیبانی 24 ساعته ای که دارند خیال شما را از استفاده همه ساعته اینترنت بسیار راحت می‌کند.

پیشنهاد من به شما اینترنت خانگی ماهان نت است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۷:۰۹ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)