اینترنت اینترنت .

اینترنت

اینترنت وایرلس چیست؟

اینترنت وایرلس چیست؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نیاز روزافزون به اینترنت، اتصال به اینترنت علاوه بر روش کابلی قدیمی، به صورت بی سیم یا بی سیم نیز فراهم می شود. اینترنت بی سیم مبتنی بر امواج رادیویی یا مایکروویو است. در اینترنت بی سیم به یک گیرنده و یک فرستنده نیاز است، به عبارتی کلاینت نقش گیرنده و سرور نقش فرستنده را بازی می کند.

انواع اینترنت وایرلس
اینترنت وایرلس را می‌توان به چهار دسته تقسیم کرد:

1.   اینترنت بی سیم با استفاده از رادیو بی سیم PTP
در این مدل رادیو بی سیم توسط مشتری به سمت و در دید رادیوهای شرکت های ارائه دهنده تنظیم می شود و با توجه به نیاز مشتری و مسافت، مدل و تجهیزات رادیویی انتخاب می شود.

2.   اینترنت بی سیم با استفاده از مودم TD-LTE
در این مدل ارائه دهنده خدمات (ISP) از طریق BTS های خود در فواصل مختلف اینترنت را در اختیار مشتری قرار می دهند و نیازی به دید مستقیم نیست و مشتری فقط باید در مناطق تحت پوشش سرویس دهنده باشد. . مودم TD-LTE به اصطلاح یک مودم ثابت است و برای استفاده نیاز به سیم کارت و برق مخصوص دارد.

3.   اینترنت بی سیم با استفاده از مودم جیبی
این مدل دقیقا مشابه مودم TD-LTE است با این تفاوت که مودم های جیبی به دلیل سایز بسیار کوچک قابل حمل و استفاده هستند. این نوع اینترنت با نام های 3G، 4G، 4.5G و 5G شناخته می شود.

4.   اینترنت بی سیم با استفاده از دانگل USB
در این مدل دانگل USB با اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ با استفاده از سیم کارت داخل آن اینترنت دستگاه را فراهم می کند.

مزایای اینترنت بی سیم
·       راه اندازی آسان و سریع

·       بدون نیاز به کابل کشی

·       سرعت بالا

·       کیفیت عالی

بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت وایرلس کدام است؟
سرویس وایرلس به دلیل سرعت و کیفیت بالایی که ایجاد می‌کند باید بهترین شرکت را برای خدمات اینترنت انخاب کنید زیرا در صورت قطع شدن و عدم اتصال مجدد شرکت مصرف کننده دچار ضرر و زیان می شود.

ماهان نت به خوبی به این حساسیت آگاه است و با تضمین سرعت و کیفیت و همچنین پشتیبانی 24 ساعته بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

پیشنهاد من به شما اینترنت وایرلس ماهان نت است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۵۱ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)