اینترنت اینترنت .

اینترنت

بهترین فیلترشکن برای بازی کدامند؟

بهترین فیلترشکن برای بازی کدامند؟
بهترین فیلترشکن رای بازی های آنلاین امروزه بحث بسیار داغی است که. نکته اول استفاده از فیلترشکن داشتن اینترنت پرسرعتی است که جوابگوی فیلترشکن شما باشد. در ادامه بهترین فیلترشکن ها و بهترین بسته اینترنت را برای شما لیست کرده‌ام.

فیلتر شکن masturi
 این برنامه می تواند با Shadowsocks، Wiregaurd و چندین سرور مختلف اجرا شود. به سادگی سرورها را در برنامه کپی کنید.

فیلترشکن V2ray
 این برنامه مشابه Matsuri کار می‌کند.

فیلتر شکن  Psiphon Genius 360
 شما واقعاً می خواهید وارد منطقه بهترین رفع انسداد برای بازی شوید. در اینجا، رابط را با انتخاب پراکسی HTTP علامت گذاری کنید. در مرحله بعد باید آدرس هاست و پورت را وارد کنید. در اینجا باید مشخصات یک سرور ایرانی را وارد کنید.

تنظیمات مودم برای دسترسی به سرور ایرانی

برای ورود به مودم از 192.168.1.1 استفاده کنید. باید آن را در نوار جستجوی برنامه وارد کنید. گزینه این نام مجاز نمی باشد را در تنظیمات پیدا کنید. در قسمت Forum Type L2TP را انتخاب کنید. سپس در آن مرحله آدرس سرور ایرانی مورد نیاز خود را در قسمت آدرس LNS وارد کنید.

تغییرات را ذخیره کنید. در حال حاضر می توانید از یکی از پروژه هایی که در قسمت اولیه ارائه کردیم استفاده کنید. یکی از راه های خرید این نام مجاز نمی باشد خوب، در نظر گرفتن اعتبار شرکت فروشنده است.

بهترین فیلتر شکن برای بازی های اندروید
ساده ترین راه برای اندروید استفاده از اپلیکیشن Every Intermediary است. بدیهی است که برای همه استراتژی ها کار نمی کند. این دو ابزار (برنامه و تلفن همراه) باید به یک وب سایت متصل شوند. بنابراین با تلفن همراه خود به وای فای یا وب سایت مورد علاقه خود متصل شوید.

حالا به تنظیمات کامپیوتر بروید. در ناحیه سازمان و وب، Mediator را انتخاب کنید. در قسمت Utilization An Intermediary Server باید پورت و آدرس واسطه را که توسط هر برنامه واسطه ارائه شده است وارد کنید.

آیا برای ویندوز هم باید این کار را انجام دهید؟
نکته بعدی در مقاله بهترین فیلترشکن برای بازی این است که با فرض اینکه از Conflict استفاده می کنید وارد قسمت General شوید. گزینه Permit Lan را فعال کنید.

افزونه های رایگان کروم و فایرفاکس
در مقاله بهترین فیلترشکن برای بازی با استفاده از این افزونه می توانید به نمایش وب بازی هایی که محدودیت دارند دسترسی داشته باشید. این افزونه ها رایگان هستند و نیازی به ثبت نام ندارند. برای فایرفاکس می توانید به آدرس زیر بروید:

·       VeePN

·       MyBrowser این نام مجاز نمی باشد

·       workاین نام مجاز نمی باشد

·       Cyberghost این نام مجاز نمی باشد

شما انتخاب های بیشتری برای Chrome دارید. همچنین می توانید از این موارد در برنامه اندروید Kiwi و Yandex استفاده کنید:

·       Switchryاین نام مجاز نمی باشد

·       برنامه این نام مجاز نمی باشد من

·       Cyberghost این نام مجاز نمی باشد

·       HMA این نام مجاز نمی باشد

·       VeePN

·       ZenMate

معمولا پس از دانلود اپلیکیشن به صورت طبیعی به مرورگر اضافه می شود. با ضربه زدن روی سه خط در سمت راست صفحه نمایش داده می شود. سپس بر روی ماژول کلیک کنید تا انتخاب اتصال آن در تب جدید فعال شود.

آیا این نام مجاز نمی باشد های بازی ایمن هستند؟
امنیت موضوع مهمی است که امروزه بسیاری از مردم درباره آن بحث می کنند. بسیاری از افراد از این دستگاه ها برای پنهان کردن هویت خود در اینترنت استفاده می کنند نه برای رسیدن به یک بازی.

توضیح واضح است، بی حد و حصر بودن اینترنت به مردم اجازه می دهد شما و فعالیت های شما را دنبال کنند. لازم نیست یک پست مهم یا یک شغل خارق العاده داشته باشید. به طور معمول، افراد عادی زمانی که داده های آنها را می دزدند مشکل ایجاد می کنند.

آیا می‌خواهید بهترین و پرسرعت ترین بسته اینترنت را داشته باشید؟
اینترنت های td_lte  در بسیاری از لحاظ بهترین اینترنت خانگی برای مصارف دانلود و آپلود و گیم و استریم است.

سرعت عالی و اتصال راحت آن و همچنین بسته های قیمت مناسب این بسته را به محبوب ترین بسته درخواستی کاربران اینترنت تبدیل کرده است.

چرا شرکت ماهان نت را برای خرید اینترنت پیشنهاد می‌کنم؟
چندین سالی است که از ماهان نت بسته های مختلف اینترنتی را خرید کرده ام و نکات قابل توجهی را در این شرکت نسبت به سایر ispها متوجه شده ام.

سرعت بسته های ماهان بسیار عالی و کاملا رضایت بخش است.

پینگ پایین اینترنت های خانگی بسیار خوب است.

پشتیبانی 24 ساعته ماهان در کمترین زمان مشکلات اینترنتی شما را رفع می‌کند.

قیمت بسته ها آن در قبال کیفیتی که ارائه می‌دهد واقعا مقرون به صرفه است.

در آخر پیشنهاد من به شما اینترنتtdlte  ماهان نت است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۲۹ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)