اينترنت اينترنت .

اينترنت

اينترنت وايرلس چيست؟

اينترنت وايرلس چيست؟
امروزه با پيشرفت تكنولوژي و نياز روزافزون به اينترنت، اتصال به اينترنت علاوه بر روش كابلي قديمي، به صورت بي سيم يا بي سيم نيز فراهم مي شود. اينترنت بي سيم مبتني بر امواج راديويي يا مايكروويو است. در اينترنت بي سيم به يك گيرنده و يك فرستنده نياز است، به عبارتي كلاينت نقش گيرنده و سرور نقش فرستنده را بازي مي كند.

انواع اينترنت وايرلس
اينترنت وايرلس را مي‌توان به چهار دسته تقسيم كرد:

1.   اينترنت بي سيم با استفاده از راديو بي سيم PTP
در اين مدل راديو بي سيم توسط مشتري به سمت و در ديد راديوهاي شركت هاي ارائه دهنده تنظيم مي شود و با توجه به نياز مشتري و مسافت، مدل و تجهيزات راديويي انتخاب مي شود.

2.   اينترنت بي سيم با استفاده از مودم TD-LTE
در اين مدل ارائه دهنده خدمات (ISP) از طريق BTS هاي خود در فواصل مختلف اينترنت را در اختيار مشتري قرار مي دهند و نيازي به ديد مستقيم نيست و مشتري فقط بايد در مناطق تحت پوشش سرويس دهنده باشد. . مودم TD-LTE به اصطلاح يك مودم ثابت است و براي استفاده نياز به سيم كارت و برق مخصوص دارد.

3.   اينترنت بي سيم با استفاده از مودم جيبي
اين مدل دقيقا مشابه مودم TD-LTE است با اين تفاوت كه مودم هاي جيبي به دليل سايز بسيار كوچك قابل حمل و استفاده هستند. اين نوع اينترنت با نام هاي 3G، 4G، 4.5G و 5G شناخته مي شود.

4.   اينترنت بي سيم با استفاده از دانگل USB
در اين مدل دانگل USB با اتصال به كامپيوتر يا لپ تاپ با استفاده از سيم كارت داخل آن اينترنت دستگاه را فراهم مي كند.

مزاياي اينترنت بي سيم
·       راه اندازي آسان و سريع

·       بدون نياز به كابل كشي

·       سرعت بالا

·       كيفيت عالي

بهترين شركت ارائه دهنده اينترنت وايرلس كدام است؟
سرويس وايرلس به دليل سرعت و كيفيت بالايي كه ايجاد مي‌كند بايد بهترين شركت را براي خدمات اينترنت انخاب كنيد زيرا در صورت قطع شدن و عدم اتصال مجدد شركت مصرف كننده دچار ضرر و زيان مي شود.

ماهان نت به خوبي به اين حساسيت آگاه است و با تضمين سرعت و كيفيت و همچنين پشتيباني 24 ساعته بهترين خدمات را به شما ارائه مي‌دهد.

پيشنهاد من به شما اينترنت وايرلس ماهان نت است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۵۱ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)

بهترين فيلترشكن براي بازي كدامند؟

بهترين فيلترشكن براي بازي كدامند؟
بهترين فيلترشكن راي بازي هاي آنلاين امروزه بحث بسيار داغي است كه. نكته اول استفاده از فيلترشكن داشتن اينترنت پرسرعتي است كه جوابگوي فيلترشكن شما باشد. در ادامه بهترين فيلترشكن ها و بهترين بسته اينترنت را براي شما ليست كرده‌ام.

فيلتر شكن masturi
 اين برنامه مي تواند با Shadowsocks، Wiregaurd و چندين سرور مختلف اجرا شود. به سادگي سرورها را در برنامه كپي كنيد.

فيلترشكن V2ray
 اين برنامه مشابه Matsuri كار مي‌كند.

فيلتر شكن  Psiphon Genius 360
 شما واقعاً مي خواهيد وارد منطقه بهترين رفع انسداد براي بازي شويد. در اينجا، رابط را با انتخاب پراكسي HTTP علامت گذاري كنيد. در مرحله بعد بايد آدرس هاست و پورت را وارد كنيد. در اينجا بايد مشخصات يك سرور ايراني را وارد كنيد.

تنظيمات مودم براي دسترسي به سرور ايراني

براي ورود به مودم از 192.168.1.1 استفاده كنيد. بايد آن را در نوار جستجوي برنامه وارد كنيد. گزينه اين نام مجاز نمي باشد را در تنظيمات پيدا كنيد. در قسمت Forum Type L2TP را انتخاب كنيد. سپس در آن مرحله آدرس سرور ايراني مورد نياز خود را در قسمت آدرس LNS وارد كنيد.

تغييرات را ذخيره كنيد. در حال حاضر مي توانيد از يكي از پروژه هايي كه در قسمت اوليه ارائه كرديم استفاده كنيد. يكي از راه هاي خريد اين نام مجاز نمي باشد خوب، در نظر گرفتن اعتبار شركت فروشنده است.

بهترين فيلتر شكن براي بازي هاي اندرويد
ساده ترين راه براي اندرويد استفاده از اپليكيشن Every Intermediary است. بديهي است كه براي همه استراتژي ها كار نمي كند. اين دو ابزار (برنامه و تلفن همراه) بايد به يك وب سايت متصل شوند. بنابراين با تلفن همراه خود به واي فاي يا وب سايت مورد علاقه خود متصل شويد.

حالا به تنظيمات كامپيوتر برويد. در ناحيه سازمان و وب، Mediator را انتخاب كنيد. در قسمت Utilization An Intermediary Server بايد پورت و آدرس واسطه را كه توسط هر برنامه واسطه ارائه شده است وارد كنيد.

آيا براي ويندوز هم بايد اين كار را انجام دهيد؟
نكته بعدي در مقاله بهترين فيلترشكن براي بازي اين است كه با فرض اينكه از Conflict استفاده مي كنيد وارد قسمت General شويد. گزينه Permit Lan را فعال كنيد.

افزونه هاي رايگان كروم و فايرفاكس
در مقاله بهترين فيلترشكن براي بازي با استفاده از اين افزونه مي توانيد به نمايش وب بازي هايي كه محدوديت دارند دسترسي داشته باشيد. اين افزونه ها رايگان هستند و نيازي به ثبت نام ندارند. براي فايرفاكس مي توانيد به آدرس زير برويد:

·       VeePN

·       MyBrowser اين نام مجاز نمي باشد

·       workاين نام مجاز نمي باشد

·       Cyberghost اين نام مجاز نمي باشد

شما انتخاب هاي بيشتري براي Chrome داريد. همچنين مي توانيد از اين موارد در برنامه اندرويد Kiwi و Yandex استفاده كنيد:

·       Switchryاين نام مجاز نمي باشد

·       برنامه اين نام مجاز نمي باشد من

·       Cyberghost اين نام مجاز نمي باشد

·       HMA اين نام مجاز نمي باشد

·       VeePN

·       ZenMate

معمولا پس از دانلود اپليكيشن به صورت طبيعي به مرورگر اضافه مي شود. با ضربه زدن روي سه خط در سمت راست صفحه نمايش داده مي شود. سپس بر روي ماژول كليك كنيد تا انتخاب اتصال آن در تب جديد فعال شود.

آيا اين نام مجاز نمي باشد هاي بازي ايمن هستند؟
امنيت موضوع مهمي است كه امروزه بسياري از مردم درباره آن بحث مي كنند. بسياري از افراد از اين دستگاه ها براي پنهان كردن هويت خود در اينترنت استفاده مي كنند نه براي رسيدن به يك بازي.

توضيح واضح است، بي حد و حصر بودن اينترنت به مردم اجازه مي دهد شما و فعاليت هاي شما را دنبال كنند. لازم نيست يك پست مهم يا يك شغل خارق العاده داشته باشيد. به طور معمول، افراد عادي زماني كه داده هاي آنها را مي دزدند مشكل ايجاد مي كنند.

آيا مي‌خواهيد بهترين و پرسرعت ترين بسته اينترنت را داشته باشيد؟
اينترنت هاي td_lte  در بسياري از لحاظ بهترين اينترنت خانگي براي مصارف دانلود و آپلود و گيم و استريم است.

سرعت عالي و اتصال راحت آن و همچنين بسته هاي قيمت مناسب اين بسته را به محبوب ترين بسته درخواستي كاربران اينترنت تبديل كرده است.

چرا شركت ماهان نت را براي خريد اينترنت پيشنهاد مي‌كنم؟
چندين سالي است كه از ماهان نت بسته هاي مختلف اينترنتي را خريد كرده ام و نكات قابل توجهي را در اين شركت نسبت به ساير ispها متوجه شده ام.

سرعت بسته هاي ماهان بسيار عالي و كاملا رضايت بخش است.

پينگ پايين اينترنت هاي خانگي بسيار خوب است.

پشتيباني 24 ساعته ماهان در كمترين زمان مشكلات اينترنتي شما را رفع مي‌كند.

قيمت بسته ها آن در قبال كيفيتي كه ارائه مي‌دهد واقعا مقرون به صرفه است.

در آخر پيشنهاد من به شما اينترنتtdlte  ماهان نت است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۶:۲۹ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)