اينترنت اينترنت .

اينترنت

افزايش سرعت اينترنت خانگي

افزايش سرعت اينترنت خانگي
خواه از خانه كار مي‌كنيد، نتفليكس را تماشا مي‌كنيد يا گيم‌پلي خود را در Twitch پخش مي‌كنيد، چيزي به نام پهناي باند بيش از حد وجود ندارد. حتي اگر فيبر گيگابايتي در روتر خود داريد، همه مي توانند با از اينترنت پرسرعت در خانه استفاده كنند.

مهم نيست كه بهترين سيم‌هاي ممكن را درخانه خود داريد يا خير.

 براي كمك، در اينجا چند راه براي عيب يابي و، اميدواريم، بهبود كيفيت Wi-Fi در داخل و خارج از محل شما وجود دارد.

1. مودم خود را حركت دهيد
ديوارها، كمدها، حتي قفسه‌هاي كتاب مي‌توانند سيگنال Wi-Fi شما را كاهش دهند. حركت فيزيكي روتر مي‌تواند تفاوتي واقعي در سرعت دريافتي شما و ميزان انتقال بي سيم آن ايجاد كند. مكان مناسب به خانه شما بستگي دارد، اما سعي كنيد روتر خود را در گوشه اي يا زير كمد يا داخل كشو پنهان نكنيد.

هر چه مركزي تر و برجسته‌تر باشد، بهتر است
شايد لازم باشد از كابل كشي خلاقانه اي استفاده كنيد تا روتر خود را در مكان بهتري قرار دهيد، اما ارزش تلاش را دارد. هدف اين است كه دستگاه هاي اصلي خود - كنسول ها، لپ تاپ ها و غيره  را تا حد امكان به روتر خود نزديك كنيد. دستگاه‌هايي كه به پهناي باند چنداني نياز ندارند، مانند ترموستات‌هاي هوشمند، نبايد از نظر مجاورت فيزيكي در اولويت باشند.

به همين دليل ارزش دارد كه در هنگام خريد به ظاهر مودم خود توجه كنيد. اگر مودمي بخريد كه آن را زشت مي‌دانيد، به احتمال زياد آن را در كمد قرار مي‌دهيد. بهترين نقطه را با توجه به موقعيت مكاني دستگاه‌هاي داراي اولويت بالا در نظر بگيريد، سپس در نظر بگيريد كه چه چيزي در آن نقطه براي شما خوب به نظر مي‌رسد.

اگر سطح صافي در نزديكي بهترين نقطه نداريد، مي توانيد روتر خود را تا نيمه روي ديوار نصب كنيد. در صورت امكان، آن را از ساير وسايلي كه از امواج الكترومغناطيسي استفاده مي كنند دور نگه داريد. كه شامل صفحه كليد بي سيم و مايكروويو مي شود.

2. از كابل اترنت استفاده كنيد
ما گاهي فراموش مي كنيم سيم ها هنوز وجود دارند! اتصال سيمي به روتر شما نسبت به Wi-Fi سريعتر و پايدارتر است و ديگر دستگاه‌هاي بزرگ نمي توانند بر آن تأثير بگذارند. نقطه ضعف اين است كه مكان‌هايي را كه دستگاه‌هاي شما مي‌توانند قرار بگيرند را محدود مي كند.

با اين حال، براي سخت‌افزاري كه به سريع‌ترين اينترنت ممكن نياز دارد، براي مثال يك كنسول بازي، رايانه روميزي، يا جعبه استريم ، اغلب ارزش تلاش براي اتصال يك سيم را دارد. روتر تعداد انگشت شماري پورت اترنت براي ذخيره دارد، بنابراين تنها چيزي كه نياز داريد يك كابل است.

3. بهترين راه استفاده از اينترنت پرسرعت و بدون قطعي است
  با خيال راحت دانلود كنيد و از فضاي مجازي لذت ببريد.

ماهان نت بهترين اينترنت پرسرعت كشور را دارد
بسته هاي مقرون به صرفه و با كيفيت ماهان نت پرسرعت ترين و بدون تاخير ترين هستند كه با پشتيباني 24 ساعته اي كه دارند خيال شما را از استفاده همه ساعته اينترنت بسيار راحت مي‌كند.

پيشنهاد من به شما اينترنت خانگي ماهان نت است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۷:۰۹ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)