اينترنت اينترنت .

اينترنت

اينترنت td-lte چيست

نسل چهارم اينترنت TD-LTE يكي از آخرين فناوري هاي توسعه يافته براي دسترسي به محتواي اينترنت و شبكه هاي داخلي است. اين فناوري محدوديت هاي استفاده از سيم هاي مسي را از بين برده است. اين بدان معناست كه براي استفاده از اين سرويس نيازي به تلفن ثابت نداريد، بنابراين راه اندازي آن سريع و آسان است.

اين فناوري از فركانس بر اساس زمان ارسال و دريافت داده از شبكه استفاده مي كند. همچنين قابليت اتصال به اينترنت پرسرعت ثابت نسل چهارم با استفاده از سيم كارت را دارد. اين سيم كارت ها قابليت تماس و ارسال پيامك را ندارند.

كاربر با استفاده از فناوري TD-LTE سيم كارت و برند مودم را از يكي از شركت هاي ارائه دهنده خدمات TD-LTE دريافت مي كند و از اينترنت پرسرعت با پوشش سراسري برخوردار مي شود.

تجهيزات لازم براي راه اندازي سرويس TD-LTE
مودم ويژه: براي دريافت سرويس TD-LTE بايد مودم مخصوص اين سرويس را خريداري كنيد. فرقي نمي كند كه از كدام شركت مي خواهيد خدمات را خريداري كنيد.

سيم كارت ويژه: پس از خريد مودم TD-LTE از هر شركتي كه قصد دريافت خدمات را داريد، بايد براي آن شركت سيم كارت مخصوص TD-LTE خريداري كنيد. اين سيم كارت ها براي تماس و پيامك قابل استفاده نيستند.

مقايسه اينترنت TD-LTE با اينترنت خط ثابت خانگي و اينترنت همراه
اگر بخواهيم اينترنت TD-LTE را از نظر قيمت با اينترنت خانگي مقايسه كنيم بايد بگوييم كه گرانتر است اما در مقايسه با اينترنت موبايل بسيار به صرفه است و قيمت پايين تري دارد. سرعت آپلود در اينترنت TD-LTE 5 برابر و سرعت دانلود 6 برابر بيشتر از ADSL است. همچنين از مزيت هاي اينترنت TD-LTE نسبت به اينترنت موبايل مي توان به مواردي چون امكان استفاده همزمان توسط چند نفر، مصرف كمتر باتري گوشي موبايل، قابليت اتصال به موبايل، تبلت، لپ تاپ و ... اشاره كرد. و غيره از طريق واي فاي. و سرعت و ثبات بالا در آپلود و دانلود اطلاعات ذكر شده است.

اينترنت خانگي به دلايل زيادي نسبت به اينترنت مزاياي زيادي دارد

يكي از اين موارد بسته هاي اقتصادي تر و استفاده كمتر از باتري گوشي هوشمند است

اما يافتن شركتي كه هميشه اينترنت پرسرعت، پشتيباني 24 ساعته و بدون قطعي اينترنت را تضمين كند، نادر است.

درست است كه يافتن چيزي نيز نادر است، اما غيرممكن نيست

ماهان نت با 20 سال خدمات رساني در زمينه اينترنت تمامي اين امكانات را دارد

فقط به بسته اينترنت خانگي آن نگاه كنيد.


برچسب: خريد اينترنت ، اينترنت td-lte،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۷:۵۰ توسط:nafas موضوع: نظرات (0)